'E

jag såg precis dethär i en kommentar toe-may-toe's blogg..:

"Vet du, du får tycka vad du vill om det! Men för mig är det den bästa känslan på hela jordklotet, jag känner mig precis som när jag ligger i din famn! Luktar din lukt, blundar och vet att du är där!"

vad dom inte verkar förstå är att jag behöver att dom känner så om mig också.
att dom svarar på mina sms,
svarar när jag försöker ta kontakt med dom.
det enda jag egentligen behöver just nu är någon som lyssnar,
håller om mig och säger att jag är bra som jag är,
och att det är dom som har gått miste om något samtidigt som dom vunnit något; mig.
känslan av att få vara med,
att vara älskad av dom,
jag har gått runt sen i fredags och tyckt att mitt hår och mina kläder luktar eran lukt,
och det har fått mig trygg.
jag hoppas att ni vet att ni har gett mig nytt ljus,
ny anledning till att kämpa.
för det är precis så det är.

och just nu känner jag mig värdelös.


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0