J' - Godmorgon gott folk.

Ja, som ni kanske har märkt så är jag den som står för bloggningen då Emma inte har tillgång till dator eller nåt sånt där.

Idag så vaknade jag vid halv tolv, gick upp och duschade. Sen såg jag ut som ett helvete hela jag. Men efter att ha fönat håret, plattat, och sprayat lite såg det iallafall helt okej ut. Tvätt av ansiktet och sedan på med smink, sedan såg även det helt okej ut.
Jag bjuder på bilder sedan ;)

Idag hade jag tänkt gå ut och fota, men eftersom solen försvann så blir det inget med det. Så nu ska jag skriva, with a pencil on white paper actually. Sedan ska jag gå ut och bränna det. Bra för ångest, läste jag på en blogg.

Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0