J' - kfum och fight.

Skiiitdåligt update på sista dagarna från jönköping, ohja.
Men men, det är PÅSK!?

Igår hade vi bara två lektioner, WOHO! Sen efter lunch var det talent show. Efter talent show blev det ett jävligt stort fight utanför skolan, och jag va typ 'huvudperson...? Usch.., det var lite jobbigt och jag vet inte riktigt hur det blir efter påsk. Men bra tror jag iallafall YY
Sen stack man ner på stan med Zemen och sen mötte vi upp Brenda där. Och jag och Brenda stack hem till mig och gjorde oss redo för kfum. Träffad Nensie och Nerma utanför kfum halv åtta, sen kom även Selma och massa fler. Träffade Mattawhan och hängde med henne typ hela kvällen, fett nice (Y) (L)
Träffade Madde med, shitlänge sen vi träffades sist, har saknat dig skiitmke (L)

Aja, kvällen var jävligt lyckad, förutom lite fight då med, men annars var det nice. Träffade en jävla massa personer jag inte träffat på aslänge. Älskar er gott folk (L)

Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0