J' - omvänd psykologi!

YAAY! Teater imorgon. Bild imorgon. MATTE IMORGON! Science lab imorgon. Idrott imorgon. YAAY!

Det enda som är roligt är matte (kalla mej geek om du vill, jag kallar nämligen mej själv för det). Och bilden någorlunda, för vi ska va i datorsalen. Varken Fridat eller Zement kommer imorgon, troligtvis inte Ylva heller. Så det blir flummgänget numbero uno mot värsta tråkiga klassen om Nensiet och Nermät kommer. Annars blir det bara jag och Marret. Vilket blir ganska segt men ändå jäääävligt flummigt.

Men efter idrotten beger jag mej hemåt och packar det sista och duschar och skit, sedan sticker jag från pissnorrahammar och off to skuggebo! My home in the woods... (A)

Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0