J' - Varför vill man aldrig höra en viss låt på morgonen,

men alltid annars? Ja, för jag har en låt som alarmsignal..

Aja, skolan var HEMSK idag. Förutom det faktum att man fick träffa alla igen och flumma lite. Men annars; helt kasst! Fick tilbaka två prov idag, so och svenska. Ig på so provet, YAAY, och nästan mvg på svenska provet, YAAY. Failade typ på svenskan för jag hade skrivit sure och jävligt. YAAY.

Ungefär halv fyra påbörjade jag och Ylva vår lilla vandring. Vi hade tänkt gå till ryhov, vad skulle vi göra där? PRIVAT!, men så blev det inte. Så vi gick till Ikea via Ekhagen. Shit vad vi är duktiga asså, det är ganska långt från engelsk egentligen. Väl på Ikea käkade vi cesarsallad (Y)

Hörs!

Kommentera
Postat av: Thomas

fet header:)



besøk gjerne min blogg

http://www.donthomazo.blogg.no

2010-04-13 @ 19:04:59
Postat av: melina

fin blogg (:

2010-04-13 @ 19:28:07
URL: http://meelajna.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0