J'

Du är inte värd att bli hatad.
Jag ångrar mig,
så in i helvete ska du veta.
Du är inte den enda som mår dåligt,
jag mår skit på grund av allt.
Oc vet du vad som tär mest?
Jo, att veta att allt var MITT fel.
Du mår dåligt på grund av mig.
Och jag har bett om förlåtelse hundra gånger om.
Men jag får ingen respons.
Jag har skrivit tjocka feta texter,
bara till dig.
Jag har ägnat min tid för att få dig att prata med mig.
And you don't give a shit in me.
Hur tror du det känns?
Jag fick hälften av skolan på mig,
för något jag sagt till dig,
för något dem sa till mig,
för att jag litade på dig.
Och jag gör det fortfarande,
jag litar på dig.
Jag litar på att du inte går och gör något dumt.
Jag är sjukt ledsen för vad jag gjort.
Och det vet du, mycket väl.


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0