Skuggebo 10.

Home from my home in the woods.. Med 39 graders feber, därav dålig update från mej. Men nu tänkte jag bjussa på lite bilder!


Ehe, Frida ville leka fotograf.


Dessa ingredienser + grädde, nästan en hel flaska chokladsås till och tårtbotten ofc fick vi att göra en tårta av när småskitarna valt sina saker.


"Halvfärdig" tårta.


Färdig tårta. Denna består alltså av ett lager med hallonsylt, ett lager med chokladsås, sedan grädde och ett paket med nonstops, chokladsås på kanten av tårtan, jordgubbar och hallon som bildar 32 (stefan fyllde år) med chokladsås på. Vi valde att kalla denna tårta för Fettot. Bara småskitarna som gillade den...


Lördagens födelsedagsbarn äter födelsedagshallon.


Frida ville bli av med det lilla som var kvar i chokladsås flaskan och lät detta gå ut på Andreas.


En hamburgare som absolut inte kommer från donken.


Actually ganska stolt över denna bilden, likasom alla andra bilder så är den tagen med min mobil som förövrigt suger, så jag blev lite förvånad. Knappt redigerad heller.


Petter hade kul under lägerbålet (Y)


Likasom med bilden på elden så är jag ganska nöjd med denna, fråga inte varför!

Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0