taget från JEEEENIS blogg.

VISSTE DU..
att jag vill ha - honom.
att min senaste kyss - secret (a)
att jag inte gillar - tomheten.
att min första riktiga kyss - secret (a)
att jag avskyr - dethär.
att kärlek är - det man söker men aldrig får.
att jag gillar att - må bra (Y)
att jag alltid kommer att - älska er. innerst inne.
att jag är förälskad i - musiken.
att sist jag grät var -  igår.
att min mobiltelefon är - hel och ren.
att när jag vaknar på morgonen - ligger jag kvar i sängen och "sover". lääänge.
att innan jag går och lägger mig - vill jag stanna uppe bara liiite längre.
att idag har jag - försökt, men inte fått komma tillbaka.
att jag just nu tänker på - sadness.
att i morgon ska jag - inte ha gympa.
att jag hoppas - att det blir han och jag.
att nu ska jag - äta lite mer ballerina kladdkaka. (y)


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0