'E - my weekend.

ja, jag har faktiskt inte suttit vid min egna dator på hela helgen..
sjukt, isn't it ? :o

jag tänkte berätta lite om min helg, eller dvs, det ni får veta, maaha :p

FREDAG: tjejkväll med emma & hanna , alma och på slutet (innan jag behövde gå typ två sek efter att hon hade kommit) också sandra.. som ni kanske vet såg vi SAW VI... yuäk.
fick på dagen även veta att jag (och hela min grupp utom vincent) klarade SOprovet. WOHOOO!
LÖRDAG: match alldeles för tidigt mot tullinge, 5-2 vart det. jag gjorde 3-0 målet, andra målet på två matcher, också nära på att det vart ett tredje mål.. synd asså..
kvällen spenderades hos emma tillsammans med samma brudar som kvällen innan plus några randoms, hahaha! (det var ju earth hour?!)
SÖNDAG: ja, det har ju inte hänt sådär asmkt - förutom att vi har bytt till SOMMARTID! WOHOO!
(jag somnade runt klockan 5, i min kropp var ju klockan fyra då asså.. :D). jag sitter och kollar på femman (somsagt, I LOVE FEMMAN!), där desperate housewifes precis var slut, och snart börjar grey's anatomy som jag missade i onsdags. SHAME ON ME!

bloggar mer senare :)

Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0