'E - psykisk mobbning

I'VE GOT ALL THE SYMPTOMS OF A GIRL WITH A BROKEN HEART,
BUT NO MATTER WHAT, YOU'LL NEVER SEE ME CRY.


itranslate with EMMAA:
jag har alla symtom på ett brustet hjärta,
men det spelar ingen roll, ni kommer aldrig få se mig gråta.

jag fick psykbryt på johanna när jag kom hem idag.
för att jag hade glömt köpa sås.
hon sa, i ganska normal ton, att jag skulle gå och köpa det för hon "tänker inte äta utan sås!".
jag började gråta.
gick upp på toaletten uppe och låssades typ snyta mig, när det jag egentligen gjorde var att torka tårarna.
efter tio minuter rusade jag ner, fräste åt johanna att nu tänkte jag FANEMEJ gå och köpa hennes JÄVLA sås.

jag mår inte bra av dethär.


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0