'EW - beskrivning

nu när jag ändå sitter här och bloggar på en blogg ingen (och faktiskt bokstavligen ingen) läser kan jag ju reda ut lite saker,
kalla mig fjortis, men hahaha !


♦ Jag klarar inte av att ha utsläppt hår. Det är som att gå naken, typ..
♦ Jag är världens perfektionist på vissa saker; om ett hårstrå i din bena ligger fel får jag handsvett enda tills jag får fixa till det..
♦ Jag startade min alldra första blogg redan i fyran..
♦ Jag överälskar Sex and the City- serien och filmen. Mest kanske för att jag har massor med minnen till filmen dårå..
♦ Jag pratar Svengelska, very ofta, haha!..
♦ Jag kan inte gilla en låt från första gången jag hör den. Alla låtar jag gillar har jag verkligen hatat första tre gångerna jag hört dem...
♦ Om jag ska beskriva min stil för någon säger jag "fjortis". Anledningen är att jag inte orkar gå in på detaljer..
♦ Jag har aldrig varit riktigt kär..
♦ Jag är aldrig heelt mig själv, även om jag är med mina kompisar..
♦ "Ibland kräks jag"..


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0