J' - I'd rather stay awake when I'm asleep.

Mjo, men eftersom att jag inte kan och vill inte sova så skriver jag lite fakta om mig själv!


- Om jag ska göra något, måste jag kunna göra det på bara några minuter. Om jag ska fixa en design och det inte funkar på direkten så skiter jag i det. Allt måste gå på första försöket. I'm a 'giveuper'.
- Jag gillar verkligen inte folk som alltid ska ha rätt. Jag blir galen på sådant folk. Så irriterande.
- Jag går på Internationella Engelska Skolan, och detta är bara för att jag gärna vill komma iväg till Skottland och plugga.
- Jag är en väldigt osäker liten krabat, måste alltid ha folks medkännande för saker.
- Jag är väldigt blyg när det gäller folk jag inte känner, om de är äldre än mig. Om de är yngre än mig så är jag inte ett dugg blyg.
- Jag har mina speciella perioder då jag är deppig och skit. Och jag har det oftare än vad de flesta har det.
- Jag rent ut sagt älskar skräck filmer. Älskar adrenalinet man får av det.
- Jag gillar att göra förbjudna saker. Asså, inte helt crazy. Men på en låg nivå. Jag mår bra av det.
- Jag har en väldigt udda musiksmak.
- Jag har väldigt lätt för mig att bli kär..
- "Ibland kräks jag med"...


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0