J' - Sångövning och audition.

Fråga inte om mitt förra inlägg..? Fick ryck och emma fick mig att publicera det.

Hela kvällen igår bestod av att öva in Shoreline, trots att jag trodde att det inte var någon idé. Men men, det lönade sig kan man väl säga?
Idag har det nämligen varit audition till IES got talent på skolan. Och gissa vem som anmälde sig i absolut sista sekunden? Mooi.
Jag vart skitnervis och trodde fan jag skulle dö när jag stod där och skulle sjunga för Legersjö, Lenartsson, Sandberg och Abito. Och det räckte ju inte med det! Utanför stod ett tiotal pers och tryckte bakom fönstret...
Skitläskigt. Aja, imorn får jag veta om jag gått vidare eller inte. Tror inte på det eftersom jag är förkyld och kunde knappt sjunga... Lalalalala.. (A)

Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0