'E

jaaa efter jenis förra inlägg är det kanske dags att berätta att jag EGENTLIGEN är asiat... jag lovar...

befinner mig btw på landet med min pappa förtillfället.
imorn åker vi hem och jag far (vilket hemskt ord, ursäkta mig!) ÅKER vidare till hannas land för una natta, till söndag alltså, och så åker jag förhoppningsvis ner till bestis och hänger där till typ fredag kväll eller lördag förmiddag. vi får se hur det blir :)

fekke med felicia embla och signe blir det på söndag kväll också.. och så ska jag hinna gå på bio med hanna... och fekka med henne... GALET det här vart ett körigt lov helt plötsligt?!

aja, vi hörs sen.
jag langar en bild på en FUL jävel ooomg. jajajajajajajaja,
HAJDO


Kommentera

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0